martedì 22 luglio 2014

Tazenda - 'Etta Abba Chelu


Per l'Archivio PsicoAccordi Completo dei Tazenda, cliccare QUI

Intro:  Mi (Giro)
       
   Mi                                     La
Unu vintibattoro e Sant'Andria
      Mi                                      Si
mi so gosande in pache sa ninnia,
     La                                       Mi
de fozas chi s'atunzu at istraccadu
  Si
d'onzi foza est goi... lebia comente custu olvidu.

Mi               Fa#
Anninnora - anninnora
La             Mi
sa vida andat in bon'ora...
Mi                  Fa#             La      Mi
    Anninnora - anninnora - a

Mi                                  La
Una lanzichena de realidade
   Mi                                         Si
isparta che s'olore 'e su maestrale,
    La                                     Mi
in custu momentu de oziosidade
  Si
non b'at nudda chi... non b'at nudda chi andat male.

Mi                      La                Do#m             Si
     'Etta abba, chelu, chi cust'   annu semus sididos
Mi                      La           Do#m            Si
      'Etta abba ei amus a ballare    che indìanos.
La              Si                       Fa#m
'Etta abba frisca commo,
La    Si            Mi    [Stacco sul "Mi"]
'etta abba, chelu.

Mi                                La
      Unu bindighi de Abrile
      Mi                                   Si
corcadu in una cussorza de fraulas,
      La                                            Mi
giogande cun sas nues e s'insoro formas
  Si
non b'at nudda chi... non b'at nudda chi...

      Mi                                           La
Ma si s'abba, 'e su chelu est su sùore
      Mi                                         Si
comente caddos nois deppimus  esse - re,
    La                                  Mi
istraccos ma felitzes / de curre - re
 Si
puru cando... calchi cosa andat male.

Mi                      La                Do#m             Si
     'Etta abba, chelu, chi cust'   annu semus sididos
Mi                      La           Do#m            Si
      'Etta abba ei amus a ballare    che indìanos.
La              Si                       Fa#m
'Etta abba frisca commo,
La    Si            Mi
'etta abba, chelu.
                      Anninnora -
   Fa#
 - anninnora
La             Mi
sa vida andat in bon'ora...
Mi                   Fa#             La      Mi
     Anninnora - anninnora - a
Mi               Fa#
Anninnora - anninnora
La             Mi
sa vida andat in bon'ora...
Mi                  Fa#             La      Si
    Anninnora - anninnora - a

Sol                    Do               Mim               Re
      'Etta abba chelu chi cust'  annu semus sididos
Sol                    Do            Mim           Re
      'etta abba ei amus a ballare che indìanos
Do              Re
 'etta abba frisca chelu,
Lam            Do                      Re
 'etta abba frisca commo,
Do   Re         Sol
'etta abba chelu!
                     Anninnora -
  La
- anninora
 Do          Sol
sa vida andat in bon'ora...
Sol                   La               Do   Sol (Chiude)
      Anninnora - anninnora - a

1 commento:

  1. L'hai caricata nel giorno del mio compleanno. Non so chi tu sia, ma ti voglio bene.

    RispondiElimina